Praktyki w Australii

INFORMACJE

OGÓLNE

Dlaczego Australia?

Czym są praktyki w Australii?

Australian Internship jest profesjonalnym programem praktyk stworzonym w celu zdobycia międzynarodowego doświadczenia zawodowego uznawanego na rynku pracy na całym Świecie. Jest to Twoja inwestycja w przyszłość i wyjazd ten niesie za sobą wiele plusów. Jeśli pragniesz być konkurencyjnym kandydatem na rynku pracy, poszerzać swoje umiejętności, rozwijać się zawodowo oraz pracować z ciekawymi i inspirującymi ludźmi, a tym samym marzysz o niezapomnianej przygodzie, poznaniu zupełnie nowej kultury, podróżach do najpiękniejszych miejsc świata, mamy coś specjalnie dla Ciebie!

Przedstawiamy ofertę trzech zupełnie różnych programów praktyk. Program odbywa się na terenie całej Australii, oferty różnią się pod względem czasowym, sam zdecyduj czy chcesz odwiedzić Australię na 6, 8, 12, 20 tygodni a może nawet na cały rok!

Praktyki w Australii to tylko korzyści:

- zdobądź międzynarodowe doświadczenie

- poznaj australijską 'kulturę pracy'

- rozwiń swoje zdolności praktyczne i poszerz już zdobytą wiedzę na studiach

- nawiąż profesjonalne i zawodowe znajomości

- polepsz jeszcze bardziej swój język angielski

Zapoznaj się z naszą nową ofertą, a jeśli będziesz miał jakiekolwiek dodatkowe pytania nie zwlekaj i skontaktuj się z nami!

Po wielu latach organizowania różnorodnych programów w Stanach Zjednoczonych, mamy przyjemność poinformować Was, że udało nam się osiągnąć nasz kolejny cel - "zdobyliśmy rynek australijski!!! Naszą kluczową zasadą jest to, że zanim wprowadzimy nowe oferty, musimy najpierw poznać osobiście dany kraj. Przygotowywanie zupełnie nowych programów zajęło nam kilka lat, podczas których odwiedziliśmy różne zakątki Australii, odbyliśmy masę spotkań i poznaliśmy cudownych ludzi, którzy pomogli nam lepiej zrozumieć australijską kulturę i otworzyć oczy na nowe możliwości jakie ten kraj oferuje. Dzięki zdobytemu doświadczeniu, wybraliśmy najlepsze opcje wyjazdów dla naszych klientów.

Dlatego teraz z czystym sumieniem możemy powiedzieć, że Australia to istny raj na Ziemi! Kraj Aborygenów jest wielkim bogactwem cudownych krajobrazów, wspaniałych roślin i zwierząt. Zapewne każdy z Was słyszał o australijskich kangurach i marzy by zobaczyć te cudowne zwierzęta na własne oczy, by przekonać się, czy faktycznie biegają dziko po parkach! Od razu mówimy, że to prawda, ale o tym musicie przekonać się również i Wy! Byliśmy tam i widzieliśmy i.... jest to niezapomniane przeżycie! Wydawać by się mogło, że Australia jest na 'końcu Świata', ale gdy już się tam dotrze, oczywistym staje się to, że było warto! Dystans traci zupełnie na znaczeniu i zaczyna się ta właściwa Aussie przygoda! Nie bez powodu Australia nazywana jest 'surfers paradise'. Ocean nie zawodzi i oferuje wspaniałe fale do surfingu. Zróżnicowany krajobraz łączący ze sobą pustynie, lasy deszczowe, góry i plaże powoduje, że Australia jest niezwykle atrakcyjnym miejscem. Jest to kraj, w którym łączy się wiele kultur europejskich, azjatyckich czy bliskowschodnich. Każdy 'foodie lover' niewątpliwie będzie zachwycony różnorodnościami kulinarnymi. Kto był w tym kraju, wie, że jest to idealne miejsce do życia, a zdobyte tam doświadczenie doceniane jest na całym Świecie! Decydując się na wyjazd do tego kraju, zdecydowanie inwestujesz w swoją przyszłość.