Work and Travel w Reno, NV.

February 3, 2017

W zeszłym roku wybrałem się na program Work and Travel do Reno. Poleciałem na WAT razem kolega a na miejscu poznaliśmy więcej ludzi z Polski oraz naszych nowych "international friends".

Samo Reno wywarło na mnie bardzo pozytywne wrażenie ponieważ zobaczyłem tam rzeczy które były mi wcześniej obce, były to przede wszystkim ogromne kasyna, otaczające góry i pustynny klimat. Miasto oferowało wiele atrakcji jak i wiele możliwości na spędzenie wolnego czasu. W wolnych chwilach wybierałem się wraz ze znajomymi leniuchować nad Truckee River czy też wypożyczaliśmy samochód i jechaliśmy dalej nad malownicze Lake Tahoe.

Wieczory spędzaliśmy "na mieście", głownie w kasynach, pubach i klubach-których w Reno jest naprawdę mnóstwo.

Samą pracę wspominam bardzo dobrze, pracowałem w resorcie- Grand Sierra Resort, gdzie atmosfera pracy była wspaniała i była możliwość zarobienia sporo $$ dzięki overtime. Ludzie byli bardzo otwarci i życzliwi jak to stereotypowi Amerykanie.

Jednak zdecydowanie najlepszą częścią porgramy było zwiedzanie które miało miejsce po zakończeniu pracy! Wybraliśmy się w tripa 7 osobową ekipą, postanowiliśmy zwiedzić wspólnie Californie. Podróż swoją zaczęliśmy jadąc z Reno do San Francisco, a następnie kierowaliśmy się na południe jadąc malowniczą "California route 1", zatrzymując się na noclegi w Sanata Cruz, Santa Barbara, Santa Monica, Los Angeles a finalnie wspólną podróż zakończyliśmy na samym południu Cali w San Diego.

San Diego było miejsce gdzie musieliśmy się rozstać z ekipą ponieważ każdy z nas miał trochę inne plany zwiedzania, część osób, poleciała dalej na Florydę czy też do Seattle i Nowego Jorku. Ja natomiast tak zakochałem się w San Diego że postanowiłem zostać tam 2 tygodnie dłużej i zafundowałem sobie prawdziwe wakacje. Beztroskie plażowanie brak pośpiechu i drinki z parasolką!

Po tym beztroskim leniuchowaniu przyszedł czas wracać do domu, musiałem wracać na samolot do San Francisco, gdzie ze łzami w oczach żegnałem USA.

Na szczęście w tym roku postanowiłem tam wrócić i kontynuować swoją amerykańską przygodę.

Chcesz dowiedzieć się więcej o ofercie opisanej na blogu?